13 listopada 2009

Miłość....

Czym jest Miłość? Na to pytanie nie ma wyklepanej formułki jak w innych dziedzinach... Odpowiedź na to każdy z Nas nosi głęboko w sercu. :) Jest to najsilniejsze uczucie człowieka (tak przynajmniej według Mnie). Wspaniałe, miłe, niezapomniane ale niestety często też bywa bardzo bolesne... :( Miłość jest jak przygoda w bajce lecz nie zawsze kończy się Ona tak jakbyśmy tego chcieli. Ale pamiętacie co pisałem w poprzednim poście? Po każdym pochmurnym dniu przychodzi nowy, lepszy... tak samo jest z miłością... :) W najmniej oczekiwanym momencie Wasze życie przybierze nowych barw (lepszych barw)...

Pomysł na zdjęcie? Zwykły przypadek! Grałem z przyjaciółmi w karty (żaden hazard :P) ja wraz z koleżanką krzyknęliśmy do kolegi: "Patrz, z kart ułożył się napis LOVE" (oczywiście zdjęcie zostało przerobione w programie by napis był jeszcze bardziej wyraźny)... a oto i efekt:




(kliknij by powiększyć)

Serdecznie Pozdrawiam. :)

2 komentarze:

  1. Czegoś takiego jeszce nie widziałem. Świetne, dobrze, że powstała fotografia. Wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ja bym na to nie wpadła ! :P brawo Damian ! :)

    OdpowiedzUsuń